Share
O mică schimbare în dietă pentru un somn de noapte mai bun

O mică schimbare în dietă pentru un somn de noapte mai bun

Calitatea somnului de noapte influențează direct și vizibil, nu doar starea generală de sănătate, dar și silueta. Asta se întâmplă deoarece perioada de somn este singura perioadă în care ”conștiința” pierde controlul asupra corpului nostru și ”sistemul automat de regenerare” cu care suntem dotați ”din fabrică” are mâinile libere” și poate lucra nestingherit la ”remedierea” problemelor pe care (adesea) ni le creăm singuri, în timpul zilei.

Suntem cu adevărat norocoși să avem ”din construcție” acest sistem de ”actualizare” a stării de sănătate (inclusiv a siluetei) și ar fi păcat să nu-i oferim ”spațiul” de care are nevoie pentru a funcționa.

Anul acesta, la Conferința Europeană a Medicilor Urologi, s-a evidențiat că reducerea cantității de sare pe care o consumăm în timpul zilei reduce seminificativ nevoia de urinare pe timpul nopții, ceea ce controbuie la un somn neîntrerupt, mai odihinitor.

Iată, așadar, cum mici schimbări în obicieurile noastre pot avea rezultate pozitive nebănuite.

Însă, așa cum am mai scris aici, acesta este doar unul din factorii care ne ajută să dormim mai bine. O masă de seară ușoară, nu mai târziu de ora 8, ajută deasemnea la creșterea calității somnului.

În ziua de azi, a fi educat, civilizat, începe să însemne din ce în ce în mai mult, nu neapărat să ai diplome studii profesionale avansate, ci să ai inteligența de a face slalom printre tentațiile pe care ți le oferă consumerismul, pentru a-ți găsi propriul ”culoar” de lifestyle, unul care îți asigură o minte limpede, un corp sănătos și, în final, o viață perfect împlinită.

Cu drag,

Dana